lunes, 16 de noviembre de 2009

No ens donarem compte i ja serem a Nadal

Com què no ens donarem compte? I tant! Som a mitjans novembre i ja fa setmanes que als mostradors de les tendes ens recorden que estam a Nadal, It’s Christmas , vaig veure a un d’ells. (Ja? em vaig demanar). Però el Nadal no començava el 24 de desembre i acabava el 6 de gener? No arriba a 15 dies i ens el fan durar dos mesos. Quin empatx! I sinó t’agrada el Nadal especialment, es fa un malsón: llums, cançonetes, decoració, pares Noel enfiladissos, … Tots hem de ser bones persones i generosos, hem de expirar felicitat, amor i harmonia perquè el calendari així ho mana. I què passa si no ens sentim nadalencs? Sinó tenim l'esperit? Som males persones? Anam a contracorrent? Com diu un amic meu, per què cada vegada més persones deim que no els agrada el Nadal i així i tot ho continuam celebrant? Realment Nadal no m’entusiasma, si ens ho botàssim del calendari no tendría cap disgust, però no em produeix urticaria, això sí, se’m fa molt pesat. Crec que enguany els hi demanaré als Reis que el Nadal sigui molt més curt, que duri només el temps del Nadal.

No hay comentarios: